Nieuws-Details

proWIN ontvangt ereplaquette van de "Großer Preis des Mittelstandes" (Grote Prijs voor Middelgrote Ondernemingen)

proWIN-directeur Sascha Winter

Bonn/Illingen. proWIN Winter GmbH uit Illingen/Saar heeft op 22  oktober in Bonn in aanwezigheid van persoonlijkheden uit politiek, bedrijfsleven en media de ereplaquette "Großer Preis des Mittelstandes" ontvangen. De ereplaquettes werden uitgereikt aan de meest indrukwekkende ondernemers van het Bundesland in 2022.

Tijdens het gelijknamige nationale gala nam proWIN-directeur Sascha Winter de speciale prijs van de Oskar Patzelt stichting in ontvangst. Dr. Helfried Schmidt, voorzitter van de Oskar Patzelt stichting, benadrukte in zijn laudatio de uitgebreide sociale en sociaal-ecologische betrokkenheid van proWIN Winter GmbH. Naast de verantwoordelijkheidsbewuste algemene ondernemersoriëntatie maakt dit de directe verkoop tot één van de meest prominente leden van het MKB.

De eigenaars van het bedrijf zien het ereplaquette als een bevestiging van hun engagement voor een duurzame, toekomstgerichte oriëntatie. Sascha Winter, directeur van proWIN: "We zijn erg blij dat we dit jaar zijn geselecteerd voor een ereprijs uit alle deelnemers aan de landelijke competitie, nadat we in 2021 de "Großer Preis des Saarland/Rijnland-Palts" gewonnen hebben. Het is een bijzondere eer om hier als prijswinnaar te worden uitgeroepen. Want we hebben fantastische concurrenten. Het MKB in Duitsland is een stabiele factor van onschatbare waarde voor de gehele economie. Daarom heeft deze prijs voor ons een bijzonder hoge status. Hartelijk dank aan de jury voor hun beslissing ten gunste van proWIN en aan de Kamer van Koophandel en Industrie van het Saarland voor de nominatie voor de wedstrijd!"

Speciale prijs van de Oskar-Patzelt Stichting

Wedstrijd informatie "Grote prijs voor middelgrote ondernemingen"

De ondernemingswedstrijd wordt jaarlijks georganiseerd door de Oskar Patzelt stichting: Alleen bedrijven en ondernemingen die door derden zijn voorgedragen kunnen deelnemen.

Als enige ondernemingsprijs in Duitsland beoordeelt de "Großer Preis des Mittelstandes" ook de onderneming als geheel - met inbegrip van haar complexe rol in de samenleving. Beslissingscriteria zijn ook de punten: Algemene bedrijfsontwikkeling, scheppen en behouden van banen, innovatie en modernisering, betrokkenheid bij de regio en klantenservice.

proWIN pers en proWIN pers contact

proWIN pers

proWIN pers bevat informatie voor uw redactionele berichtgeving.

proWIN pers contact

Hebt u nog vragen? Neem contact op met het proWIN voorlichtingsteam.

Ga terug